Hvis du ikke har mulighed for at benytte den digitale løsning til at indmelde et mistet eller ødelagt kort, eller du har andre spørgsmål til Brugerservice, er det muligt at benytte nedenstående kontaktformular.
Her har du mulighed for at indsende en klage/anke over afslag på en ansøgning, indsende erklæringer om mistet/ødelagt kort eller send spørgsmål til os, som du ikke kan finde svar på på hjemmesiden.
Mistet eller ødelagt Parkeringskort eller Ledsagekort
Hvis du har mistet/ødelagt dit parkeringskort eller ledsagekort, kan du skrive til os under punktet ”Mistet kort eller Ankesager”.
Her skal du oplyse din e-mailadresse samt navn og CPR-nr. på indehaveren af kortet. I kommentarfeltet skal du oplyse, om du har mistet eller fået ødelagt kortet.
Klage/anke over en afgørelse
Når du anker en sag, har du også mulighed for at vedhæfte en fil, der beskriver din anke.
Spørgsmål til igangværende sager
Hvis du har spørgsmål til en igangværende sag, skal du vælge ”Henvendelse vedrørende tidligere indsendt ansøgning”.
Også her vil du blive bedt om at udfylde e-mailadresse samt oplyse navn og CPR-nr. på den person, henvendelsen drejer sig om. Det skal vi bruge for at kunne finde din sag i vores system.
Andre spørgsmål
Har du spørgsmål, som du ikke kan finde svar på, skal du vælge "Andet". Her indtaster du din besked og e-mailadresse, og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.
Alle henvendelser sker via en sikker forbindelse, så det er muligt at oplyse og indsende personoplysninger.
Sagsbehandlingstid
Vi forsøger at besvare alle henvendelser hurtigst muligt.
Ved indsendelse af mistet/ødelagt kort eller en anke er sagsbehandlingstiden op til 1 uge
Ved indsendelse af spørgsmål til igangværende sager eller andre spørgsmål er sagsbehandlingstiden maksimum 3-4 arbejdsdage.